Eerste volledige dag op de Camino del Norte. - Reisverslag uit San Roke, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu Eerste volledige dag op de Camino del Norte. - Reisverslag uit San Roke, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu

Eerste volledige dag op de Camino del Norte.

Blijf op de hoogte en volg Gert

28 Oktober 2016 | Spanje, San Roke

Een zwaar dagje. Rond 09:00 weg bij de Albergue en gelijk stevig bergje op naar een mooi klooster. Buiten in de mist, binnen een Zwarte Madonna. Daarna redelijk horizontaal langs de bergrug naar de beide Paseo's. Er tussen met het pontje over na even gegeten te hebben. Daarna nog een topje en dan San Sebastian in. Maar twee keer op en twee keer neer voel je in de voetjes en kuitjes. In de avond San Sebastian nog even verkend.

A heavy day, going steep up first to the Monastry. Very nice Black Madonna statue. Whole morning foggy. Near the ferry between the two Paseo villages I had lunch. After that up again and steep down to San Sebastian. Feet are auchhhh. Made some evening tour around San Sebastian.

  • 29 Oktober 2016 - 09:23

    Désirée:

    Van heel vroeger herinnerde ik me een vrij saaie kustlijn rond Irun, al is de zee altijd mooi om langs te lopen....
    Verderop is het inderdaad prachtig! Is je stappenteller stuk of kwijt?

  • 29 Oktober 2016 - 20:37

    Joke:

    Prachtige omgeving waar je nu loopt.
    Ik denk ook dat als je loopt de omgeving extra op je kunt laten inwerken. Je zal denk ook wel eens even stil staan om hiervan te genieten.
    Ik zag nog foto van stapelbed langs komen is dat waar je dan slaapt,
    Daar zul je zeker aan moeten wennen maar denk dat je dat nog wel kent van je andere wandeling

  • 29 Oktober 2016 - 21:20

    Gert:

    Yep, mijn armband met tikkertje is weg. Nu wel op telefoon, maar die lijkt niet zo nauwkeurig. De km's meet ik via runkeeper, maar ach het is ook eigenlijk niet zo belangrijk. De kust bij Irun die ik op de wandeling zag is alleen te voet te bereiken. Ik sta heel regelmatig stil en kijk ook vaak achterom. Dat stapelbed is op slaapzalen zeer gebruikelijk. Nu een keer boven, een keer onder en vanavond een eigen kamer met bedje. Dus zeer wisselend, uiteraard ook qua prijs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert

Actief sinds 18 Okt. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 3787

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2016 - 02 November 2016

Noord Spanje, oktober 2016

Landen bezocht: