Derde en laatste dag Bilbao. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu Derde en laatste dag Bilbao. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu

Derde en laatste dag Bilbao.

Blijf op de hoogte en volg Gert

21 Oktober 2016 | Spanje, Bilbao

Vandaag naar het haven en strand gebied van Bilbao geweest, Portugalete. Heel bijzonder is hier de hangbrug. Met een soort bakje aan draden wordt je met de auto of fiets of te voet naar de andere kant gebracht. Je kunt ook met de lift omhoog en vervolgens over een soort houten paadje naar de overkant lopen op 61 meter hoogte. Ik heb heeeeeeel wat moeten overwinnen, maar het is gelukt!!
Terug even via het busstation voor een busticket Pamplona. Daarna naar de oude stad gelopen voor de hap en de slok. Laatste avond met Anita samen.

Today we made a daytrip to Portugalete, the Bilbao harbour and beachresort. The hanging bridge is fabolous. We walked 61 meters above the river from one side to the other and went back in the gondola. Back to Bilbao by metro with a stop at the busstation for my ticket to Pamplona. Walked back to the old city for dinner and a few drinks. Last night with Anita here.

• 23 Oktober 2016 - 18:41

Joke:

Die brug ziet er wel super eng uit. Zou er denk niet overgaan.