Reisdag naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu Reisdag naar Pamplona - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Gert Linden - WaarBenJij.nu

Reisdag naar Pamplona

Blijf op de hoogte en volg Gert

22 Oktober 2016 | Spanje, Pamplona

Vandaag een rustige ochtend. Nog even gezamenlijk ontbeten en toen Anita naar het vliegveld gebracht en voor 1 1/2 weekje afscheid genomen. Weer met de vliegveldbus terug naar Bilbao en mijn rugzak opgehaald. Op mijn gemakje langs de rivier naar het busstation gelopen. Het laatste stuk met Bobo uit Senegal. De bus naar Pamplona doet er twee comfortabele uurtjes over. Het busstation is volledig ondergronds, bijzonder. Ingeboekt by de albergue Jesus y Maria zo ongeveer naast de Kathedraal. Wel slaapzaal maar wat verwacht je voor 11,50E incl ontbijt. Na w&w (wasje ik en wasje kleding) even de stad in. Ik was hier ook in 2014 dus veel herkenbaar. Eten en dan zzzzzzzzz, op naar morgen.

After bringing Anita to the airport I got my backpack and took the bus to Pamplona. In Albergue Jesus y Maria this time. Did washing myself and the laundry (wash & wash, w&w) Now into the city for some food and a drink. Saw many rememberances of my journey in 2014.

  • 23 Oktober 2016 - 13:25

    Désirée:

    Benieuwd wat je vandaag gedaan hebt.... Of hoefde je op zondag niks te doen en kon je nog lekker wat rondwandelen? Zoals je begrijpt, wist ik niet eerder van jouw verlengd verblijf. Leuk! Is het nog een voortvloeisel uit contacten/ervaringen in 2014? We wensen je een mooie verlenging!

    Bacon is ook niet my cup of tea. Ik zou gekozen hebben voor de 'Parijse school', denk ik.

  • 23 Oktober 2016 - 23:25

    Gert:

    Vandaag 20 km gewandeld upstream de Camino naar een abdij voor wat vrijwilligerswerk. In de middag al een beginnetje gemaakt met de tuin. Een nieuw iets voor mij, geen erfenis van de vorige Camino hoewel ik er toen wel ben langs gekomen.

    Je kunt alles zien in dat Guggenheim trouwens. Dus ook door dat Franse deel gelopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert

Actief sinds 18 Okt. 2016
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 3811

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2016 - 02 November 2016

Noord Spanje, oktober 2016

Landen bezocht: